středa 2. listopadu 2016

Babičce

Letošní dušičky prožívám mnohem více než kdykoli předtím. K mým dušičkám, kterým chodím zapalovat svíčku, včera večer bohužel přibyla jedna navíc :( Babička odešla.. 

Snažím se moc nemyslet. Stejně mi ale naskakují v hlavě všechny situace a vzpomínky. Každoroční prázdniny u babičky. Meruňkové knedlíky. Houpačka na zahradě. Výlet s koupáním a babička na břehu, nikdy neplavala. Vánoční večeře a čekání na zvoneček. Pohádka, když venku bouří. Bezpečí a vždy podpora, bez výhrad. Babička za volantem, když mě veze ze školy. Návštěvy za mnou v nemocnici a tajně přivezené zákusky. Pocit jistoty. Pravá barbína pod stromečkem. Obrovský babiččin hrnek na odpolední kafe. Župan. Pečení vánoček. Celý den u babičky, když jsem byla vždycky nemocná a nemusela do školy. Její prozpěvování. Česání babiččiných vlasů se spoustou gumiček a sponek. Prohrabování šperkovnice. "Broučci", tak nám s bráchou říkala :) I teď, před pár dny :)

Měla jsem fakt štěstí, bylo to krásné a mám na co vzpomínat. O to hůř se loučí. Ale v hlavě to vždycky najdu ♥

Kerzen sind für uns im Herbst unverzichtbar!:

6 komentářů:

  1. Uprimnou soustrast. A pravda, tohle bohatstvi, byt ted uz jen v podobe vzpominek, nema kazdy....Hodne sil preje M.

    OdpovědětVymazat
  2. Kamčo, to je mi líto :( Hodně sil

    OdpovědětVymazat
  3. Čas je neúprosný:(. Měly jste štěstí, že jste se měly - drž se. Čas to trochu obrousí...

    OdpovědětVymazat
  4. To mně moc mrzí...Upřimnou soustrast. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě, že jsme ty babičky měli, co? Já se utěšuju tím, že mi dává pozor na Rozárku. Držte se!

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...