středa 23. listopadu 2016

Chybička

..se vloudila. :) Poprvé v životě mi má vyjít fotka v časopise (!) a je u ní špatný odkaz, mmm :D Tak třeba příště, no :)) {Možná jste si všimli v posledním Marianne bydlení článku na DIY tipy od blogerek, jeden z nich byl i můj} >>

Dokonce i na stránce obsahu :)..

..vpravo nahoře

Kuk ze stránky :)

Jsme tam..♥
Moje originálka :)

Stane se :) Ale jsem optimista. Kdo může říct, že má anonymně svůj obličej x-krát otištěný na dvou stránkách v časopise? :)) (zdravím do redakce :) )

Btw formičky s fotkami letos na stromečku určitě nebudou chybět ;) Pokud taky máte doma staré nevyužité formičky, směle do toho, naživo jsou moc hezké.

Mějte pěkný zbytek dne 


9 komentářů:

  1. To je fajn , že to bereš Kami optimisticky :-) blogerský svét ví, jaká si šikulka. .... Jinak nápad jsem obdivovala už při prohlížení časopisu. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy pech! Ale třeba ti to vynahradí příště.:-) L.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tak - příště při další fotce/fotkách to už budou mít určitě správně! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by to mrzelo, hlavně proto, že se jedná o super nápad, který náleží Tobě, a tudíž by bylo fér, kdybys u něho byla uvedená Ty, a ne někdo jiný... Příště to klapne!:-) P.

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, Kami, to je opravdu pech! Nápad je to ale parádní, tak snad už to příště nespletou! :))

    OdpovědětVymazat
  6. To je fakt škoda, že se stala taková chyba. Věřím, že když jim napíšeš, příště to napraví a třeba dostaneš ještě prostor. Ten nápad s formičkami je výborný. Neznala jsem jej.

    OdpovědětVymazat
  7. Juu, holky vy jste hodné! :)) ♥ Když jsem to v časopise uviděla, tak mi to na náladě moc nepřidalo, co si budem povídat :)) Ale bohužel už se s tím nedá nic dělat, je to vytisknuté a hotovo.. Takže nezbývá nic jiného než optimismus :) Z redakce se mi omluvili, popsali, jak se to stalo, ale že s tím už nic nenadělají. A třeba někdy příště ;) Každopádně formičky jsou naživo fajné, tak snad aspoň takhle anonymně někoho inspirovaly.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Och, Kami!
    Ja ti ale stále vo všetkom držím palce, a dávno!

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...