neděle 13. listopadu 2016

Rozptýlení

Manuální rozptýlení jsem od dušiček a pohřbu potřebovala jako sůl, takže jsem se trochu vrhla obchůdek a nové položky. Docela mi to pomohlo :) Zaměstnala jsem si ruce a tím i hlavu, abych se nepotápěla hlouběji do depky. Vylezly z toho nová světýlka, koberec, plakát a sada obrázků s geometrickými zvířátky. Mám z nich radost :) Taky jsem si začala vést týdenní plánovač, protože času není nazbyt a s ním mi jde všechno nějak rychleji, neztrácím čas zbytečnostmi. Můžu si odškrtávat resty a mám klidnější hlavu, že jsem na nic nezapomněla. Dole na konci článku si ho můžete taky stáhnout :) A tady už jsou novinky v obchůdku >>

KUK SEM

Mějte pěknou neděli ♥




PS. Ještě odkaz na plánovač, mám tento ->

Výsledek obrázku pro week planner
.. a najdete ho ZDE ;)

2 komentáře:

  1. Kami, děkuji za plánovač, třeba se mi s ním bude méně zapomínat a více toho stihnu:-) Chtěla jsem se zeptat na pár věcí ke zboží v eshopu, písnu email, můžu? :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, super, jsem ráda - mě pomáhá hodně :) Určitě písni - hor363@seznam.cz

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...