čtvrtek 17. listopadu 2016

Svoboda!

Před 27 lety v době revoluce mi bylo pět :) A pamatuju si z toho jenom to, že všichni pořád sledovali televizi a nikdo si neměl čas se mnou hrát :D Záběry na Václavské náměstí a proslovy mě hodně nebavily :) Dneska už to vidím jinak. Díky ní (revoluci) třeba můžu cestovat, poslouchat co mě baví, dělat si téměř co chci. Nechápu jak v dnešní době může být někdo pořád ještě komunista :) Taky můžu podnikat. To oceňuju teprve letos :))

Abych nezapomněla, dneska oslavuju svobodné podnikání dvěma novými přírůstky do obchůdku, kobereček a zasněžené městečko >>

KUK SEM
Btw. děkuji Vám moc za objednávky, milé reakce, mailíky.. Moc mě těší Váš zájem  
Svítící kuličky i další zboží brzy přibudou, už jsou na cestě ve větším počtu ;) A příští rok aspoň budu vědět, že se mám více připravit na předvánoční období, ehm :)) }

Mějte pohodové sváteční odpoledne 

6 komentářů:

  1. To je krásný! na ty věcičky se kouknu! a ať ti jde podnikání stále dobře od ruky! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný článek, jinak my pravidelně chodíme klást a zapálit svíčky, jen letos můj muž je marod a také my v ten inkriminovaný den a rok bylo pět, ale u nás se extra toho nic moc nedělo, .... hold malé město, ale zítra si to půdu na Národní třídu vyfotit, naštěstí to nemám daleko od práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Eriko :) Dneska bylo na focení super počasí :)

      Vymazat
  3. Jé, tak to nám bylo stejně, ale já si nepamatuji vůbec nic:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Luci :)) možná dobře, beztak to u Vás vypadalo podobně jako u nás (tzn.všichni bez dechu nalepení na obrazovce) a na tu nudu pro pětileté dítě by sis možná ani pamatovat nechtěla :D
    Btw. takže nejen skoro sousedka ale navíc i vrstevnice! :)) Zajdem někdy na kafe, né? :))

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...