sobota 14. ledna 2017

2017

Po menší odmlce, způsobené trošku návalem práce, nových projektů a nemocí půlky rodinky, bych Vám chtěla popřát {..sice pozdě, ale přece..} krásný nový rok 2017! ♥ Za pár dní navíc začíná čínský nový rok, tentokrát to je ohnivý kohout a myslím, že by mohl opravdu stát za to :) Snad bude lepší než letošní poťouchlá opička (ohnivá opice) (u mě se ta poťouchlost celého roku opravdu bohužel vyplnila do puntíku..). Docela zajímavé čtení najdete třeba TADY. Jinak ještě jsem tu nedávala nic o našich letošních Vánocích, tak dneska Vás zvu na takovou opožděnou "povánoční" návštěvu  u nás ;) A na konci článku najdete taky jedno malé překvápko ;) >>





..babička u toho všeho byla s námi (vlevo dole).. achjo♥

Mějte krásný víkend! :)


PS: Málem bych zapomněla na překvápko, u mě v eshopu můžete využít slevu 10% na Váš nákup, bude platit do zítřejší půlnoci ;) Stačí zadat slevový kód "PATEK13". Howgh! :)

13 komentářů:

  1. Kami tobě taky krásně a veselo :)

    Ta vaše pracovna..och.víc fotek prosíím :D
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) moc děkuju Marti :) <3 Pracovnu zbožňuju! Je to prý takový "velín" :D (místo odkud šéf/mistr dohlíží na své nebohé podřízené) - mám vtipného tchána :D
      Ale ten rozhled je tam fakt super :P :)

      Vymazat
  2. taky se mi moc líbí ta prosklená místnost:)..prosím, kde kupujete ty dřevěné vetší rámy na obrázky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Káťo, děkuji moc :) Jeden rám je z bazaru/blešáku a druhý (ten na kterém je jelen) je zase vyrobený doma mým mužem.. :)

      Vymazat
    2. děkuju:) já je hledám už dlouho,asposn tři stejné a to je potíž:)

      Vymazat
  3. Bylo a je u vás Kami krásně.
    Hezký nový rok 2❤️17.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji Evi <3 Tobě taky! :)

      Vymazat
  4. Nádherný priestor: dnuká, vonká i velín....a Ty si ho parádne vypeknila...pekne s citom zdobíš!
    Prajem všetko dobré po celý rok 2017!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju moc za milou odezvu <3 Tobě taky jen to nejlepší do nového roku!

      Vymazat
  5. Kamco, krasny rok 2017. Přesně. Ta pracovna a i pohled z obýváku, to je prostě TOP !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, moc děkuji :) Tobě taky krásný rok 2017! <3

      Vymazat
  6. Kami, jsem také nadšena řešením prostoru, je to paráda. Jinak jsem si četla Tvůj odkaz na horoskop(ani jsem nevěděla, co jsem za čínské znamení) a vypadá to na dobrý rok;) Ať Ti vyjde vše, co si přeješ!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, děkuju mockrát! <3 Jj ten čínský roční horoskop často hrozně sedí, když se třeba podívám zpětně ;) Taky přeju krásný nový rok!

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...