sobota 21. ledna 2017

Proměna jednoho obýváku

Proměny prostě zbožňuju. Mám ráda využití něčeho, co ještě slouží. Když se starší věci dá nový kabátek, je to jako by znovu ožila :) Taková druhá šance. A často takové staronové prvky jsou v interiéru to nejlepší, dodají mu ten správný šmrnc a místnost nepůsobí urputně laděná jako v katalogu, kde je veškerý nábytek z jedné sady. To mě nebaví. Když se to dobře nakombinuje, takový interiér se s tím "katalogovým" nedá srovnat. Má grády a je něčím zajímavý, má ducha. V lednu se mi nahrnula pěkná kupka projektů a jedním z nich byl i proměna obývacího pokoje, kterou Vám dneska ukážu. Úkolem bylo využít stávající gauč a křeslo a zasadit je do nového okolí :) Jak to dopadlo? >>

pohled 1 - před a po, měnila jsem i uspořádání - gauč jsem otočila napříč než byl

pohled 2 :) za gaučem vznikl prostor a na stěnu mohly přibýt nástěnné skřínky a tím i více vytoužených úložných prostor

pohled 3 - kolem TV se toho změnilo taky dost :)

a konečně pohled 4 :)
Obývák docela prokoukl, co říkáte? :) Moc mě to bavilo. Ze začátku jsem nevěděla, co z toho nepříliš velkého prostoru vymáčknu, ale výsledek myslím stojí za to. Snad v novém budou spokojení i moji klienti.. :))

Mějte pěkný víkend, předposlední lednový ;)


PS: V obchůdku přibylo pár NOVINEK, nakoukněte ;) 

KUK SEM

6 komentářů:

  1. Kami, to je tedy změna. Krásné. Občas lidi dávájí komplimenty, že to má někdo krásné jako z katalogu nebo dokonce hotelu a přiznám se, že toto slyšet nebo číst, tak by mě osobně moc nepotěšilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Olivko :) moc děkuju!♥ a souhlasím.. Pěkný víkend! K.

      Vymazat
  2. Kami,super proměna,úplně to prokouklo. :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju Luci :) Hezký víkend!

      Vymazat
  3. Mne se to taky moc libi, ale ty kytky budou zive, ze? Treba tapeta stromu by se mi tam moc nelibila, ale to je asi grafika? A ty cernobile skrinky u stropu jsou paradni ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, děkuji moc! :) Jj ty kytky jsou živé (grafika), tapeta by tam moc neseděla.. Ty nástěnné skřínky se mi taky líbí moc, pěkně to osvěží.. Přeju hezký víkend! :)

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...