sobota 25. února 2017

Cítím..

..jaro ve vzduchu! Včerejší aprílové počasí bylo fakt vtipné. Během pár hodin slunko, déšť, sníh, duha,.. :)
Před pár dny jsem měla takové soukromé výročí. Loni v půlce února jsem zašla na živnostenský úřad a vznikla moje ARCHintKA ♥ Do dnešního dne jsem nelitovala ani na chviličku. Naopak, stokrát jsem si říkala, že to bylo to nejlepší, co jsem mohla udělat. Nakopává mě to, mám pocit, že "nekrním", pomáhá mi to rozptýlit pozornost od špatných věcí, které se vloni kolem mě děly.. A co je nejvíc, opravdu mě to baví. Vlastně - úplně se v tom vyžívám :-D

A ještě aby ne, svoji práci prostě zbožňuju. S některými lidmi je fakt radost spolupracovat :)
Aktuálně poslední projekt, interiér rodinného domu

Kuchyňka jako klícka :)

:)
V posledních dnech jsem se navíc zbavila jedné ne moc příjemné povinnosti - konečně jsem dodělala papírování pro daňové přiznání, uff :P :)) Účtování dělám poprvé v životě, takže jsem z toho měla docela respekt.. ale podařilo se. Tak jsem se za to musela trochu odměnit! :) Zjistila jsem, že kromě občasného sekáčování jsem si už dlouho neudělala žádnou radost.. Prostě jen tak (čistě sobecky) utratit pár peněz jenom za sebe. Navíc minulý týden byla u nás charitativní sbírka oblečení, bot, hraček apod. takže jsem udělala takovou "předjarní" čistku i u mě v šatně. No, nakonec z toho byl asi kubík vyřazených věcí :D Snad někomu udělají radost.. Uvolněné místo pak bylo potřeba (ne-li nutno :D ) aspoň trochu něčím zaplnit, takže mi přibylo pár nových kousků do šatníku. Mám radost  A pro Vás mám taky malý dáreček! Jsem moc ráda za Vaši podporu, milé vzkazy, objednávky v obchůdku, hodnocení,.. moc si toho cením :) Dáreček najdete TADY ;)

A mějte krásný víkend, poslední únorový.. :)


KUK SEM

3 komentáře:

  1. Pěkný návrh. Ty světla jako medůzy jsou zajímavé :)
    pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marti :) dekuji moc! Jj svetla se mi taky libi, celkove jsme si padly s klientkou do noty a navrhovani me moc bavilo.
      papa a pekny vikend! :) K.

      Vymazat
  2. Pěkná inspirace. Mám bílo šedý styl ráda :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...