pátek 3. února 2017

O škole

Dneska jsem si udělala takový trochu maraton, už mě totiž začala štvát ta čím dál větší hromada nových věcí do obchůdku, které pořád ne a ne nahrát.. :/ Pořád bylo něco důležitějšího, termín jednoho projektu, druhého (třetího, čtvrtého :)), poslat věci ke konzultaci atd atd atd. Ale asi až teprve to naštvání se na sebe mě k tomu donutilo :) Bylo mi i líto těch kousků, na které jsem se tak těšila a ony už přes měsíc jen tak ležely ladem. Takže nic, ve středu jsem fotila (díky za sníh venku, po hoodně dlouhé době konečně pořádné světlo :)) ). A včera a dneska jsem nahrávala. Mám to, jupí, uff!:) 

(zdroj)
Jinak, nesnáším prokrastinaci. Připomíná mi to školu, kdy jsem se před zkouškama nemohla dokopat začít se učit. Občas se mi to ještě teď vrátí.. To většinou, když je toho moc a já už nutně potřebuju jeden den nedělat NIC :) Moc dobře si vzpomínám na ty školní pocity. Ironií je, že když to tak vezmu, opravdu využívám ve své práci tak možná dvacet procent z toho co jsem se ve škole kdy naučila :)) Zbytek bylo "samostudium". Tak aspoň vím, že mě to opravdu baví, jinak bych to nedělala.. Spočítala jsem si, že jsem ve škole strávila celkem devatenáct let, děsné číslo.. To v člověku nutně musí něco zanechat. Ještě minulý rok (na rodičovské, ještě jsem nepodnikala) jsem občas měla takový nejasný podvědomý pocit, že jsem jako "za školou", když jdu dopoledne s malou do obchodu a nejsem nikde organizovaná :D Teď už mě to pomalu pouští. Naštěstí. Člověk se do toho systému zamotá ani neví jak :)) Přitom toho teď udělám mnohem více, když jedu vlastním tempem a nedělám od 7h do 15h :) Moc mi vyhovuje tahle svoboda, kdy si to řídím sama.
Za dva týdny to už bude rok co vznikla ARCHintKA ♥ 

KUK SEM

KUK TAM

Krásný víkend, mějte se a smějte se! :)

2 komentáře:

  1. Uplne trefne,po temer sedmi letech na rodicovske dovolene si vubec nedovedu (a ani nechci) predstavit znovuzapadnuti do systemu:-) A je pravda,ze clovek to ma stale pocitove jako za skolou,ja obcas i na tom rodicaku..Tak ted uz to jen vymyslet.Mate krasne veci!At se dari!Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem rada, ze to tak nemam jen ja! :)) Moc dekuju, mam z novych prirustku radost :) Pekny vikend! K.

      Vymazat

Thank you for reading :) I love your comments and read each and every one! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...